Fashion Rapport!

Jag bara älskar H&Ms vårkollektion!
Sommrigt, sött och underbart!


Lite Lotta på Bråkmakargatan-             Turkos-Passion, inte min grej,
feeling!                                                       men härligt eller?    
Tröjan går på 250pix                               Väskan (det bästa i outfiten enligt moi)
och kjolen för inte mindre än                kostar 179,00000kr
250kr.





Mina absoluta favoriter! Hallonrosa håller även denna sommaren, right?
Ge mig klänningen, bums!
Tyvärr får du pröjsa över 300 för godingen!
Linnet till vänster (har ett, ha ha!) kostar 80 baloobas,
och för kjolen får du ge strax under
300kr.




Ännu en sommrig outfit  som ger       Bohemiskt draget precis till gränsen
lite skön Hippiekänsla,                         känns för mig lite kallt(denna sommar),
gladiatorskorna håller även i år!         men snygg är den, och för nästan 200
Tröjan kostar strax under 100pix,       kronor blir den ännu snyggare!

och kjolen 249kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0